close

今日約左Ange出黎食冰

上次我同佢食 係牛奶 & 朱古力

今次係 花生 & 綠茶

本來我叫佢叫薑汁比我試過

點知薑汁冬天先有....

花生真係好正... 但係亂咁溝野真係唔好...

以後食花生都係配返煉奶好了

煉奶係百搭的...!

之後行左陣 ,

等Siuki 放工

陪佢訂本 =w=... 全靠我提你31可以訂jaXDDD

訂左3次都唔得就搞笑XDDDD

之後去Dinner....

我諗都唔會再去果間dinner =0=

我覺得d麵真係好似營多


arrow
arrow
    全站熱搜

    moonlo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()