close

前日同矮肥遊蕩左成日~

琴日唱k , 唱得果一陣...=.=

今日本來想活著VIVA , 但係... 唉

其實我唔係想講呢d野 , 但係我想打ge野又打唔出

好似好長

其實我而家都表達唔倒我想講咩

我以前覺得自己文筆都ok ,而家覺得打篇日記都好難 , 但打一篇鬧人同吐糟就好易....

 

我阿爸放假又唔上大陸 ,  我就覺得好唔自由

佢行步路 , 我都覺得d腳步聲煩到我耳鳴,好似突然有d蟻爬入我隻耳咁 (唔識形容

我都唔想咁厭惡 , 但又控制唔倒

 

 

 

其實我都唔係想講呢d野

 

都唔係想講果樣野

 

我想講咩

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    moonlo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()