close

好耐冇去過CW

多謝和希張 VIP飛 =0=

希望下年都有人做staff XD

意外地買左本 好薄但$30 ge同人本

仲要係APH , 其實場內除左APH,都係APH , 洗鬼再開only event...

因為見到d畫好o岩我 , 我仲中左幻視 , 覺得似山田櫻子d畫...

我真係痴左唔知咩線 , 我連CP係咩都唔知就買左... 可能係我好少撞倒我好ge畫風ge關係 囧

睇完後好空虛 囧... 我唔好紅杏出牆... 不過又不是KANA說的交際花...

定係 我get唔倒奧地利身上D痕跡 唔係打仗做成??? OTZ

總之係法國X奧地利 ... 但原配係德國X奧地利... 咁

今天成日都好同人... 朋友的朋友在COS瑞點 and芬難 ???

他們一直在說"我覺得好多人望住我地law...我地好顯眼law!"

果時我地食緊甜品...  佢地又企o係度 ..d人緊係望啦... 同埋佢地好高........對鞋XD

最仆街係我撞倒亞拉西 , 佢扮訓教仲訓到露股

我都認倒佢個fd啦~屌

之後... 呃

收到一個好討厭ge消息

唔........ 即刻衝去7-11買芬達(新) 有jelly... 勁正

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    moonlo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()