close

呢一日係我ge生日

我唔係好習慣有人為我慶祝, 我不嬲都唔係太想生日...係唔想長大

總覺得大左一年要點點點 , 但係我日日都係咁過...

在生日之前有人話想同我慶祝, 我又開心又擔心

擔心自己諗太多

其實唔只生日 , 有時有人話搞d咩活動 我都覺得 係咪真ga ?  講下ga ja ?

唔想期待太多 , 因為驚到時唔係自己所想咁, 失望太多就唔好啦...

但係我呢日都好開心

多謝=]

基本上都係唱K~

我同Amanda , Ange , o羅But

1:00唱到 7:00先走

緊係有蛋糕同香檳啦!

之後去影貼紙相 +飛 & Cammy

然後去深水埗金鳳食牛扒 , 但係我覺得唔係咁好食

蔡爛好似冇邊間未去過了...

食完都11:00

去食糖水

食完12:00  then撇

我會記住呢一日

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    moonlo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()