close

前日23號o係澳門返左黎 ,, 下次補寫返日記


今日(25/6 - 27/6)係Grad Show

我地 11:00set 野 , 又有人冇返

我同Qunnie都揹左靚蝴蝶袋www 在威尼斯人買的

上到5/f 搵返我地個系 , Miss話我地唔係呢個位 =A=

我地個張檯完全係發配邊疆 , 雖然係門口...

但係勁怪個位....完全覺得唔可以放張檯... 六角形ge...

我地個系就o係入面

EAG無啦啦就o 係門口...

 又叫我地搬3張檯 , 搬左又比人偷走左....very angry!!

之後又唔比我地用多過1張檯 , 痴撚線

佢自己帶果group 用左勁多位

我地除左o係門口都冇野好

之後4:00 我早走 因為我要去中環 boo左睇醫生

醫生好好 , 收平左我一百蚊 , 打針都冇計錢

不過下星期又要去睇...好Q貴...


arrow
arrow
    全站熱搜

    moonlo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()