close

一堆英文功課....

我真係唔覺得我學過野...完全係自學

FYP個work其實已經完成 , 仲有report同present要搞


最近覺得Siren真的好厲害...故事超刺激

( 雖然PS3真係好曬位又貴...

但係我覺得成日話ps3唔好果d人...係想玩而冇錢玩||| )

Siren是一定要玩的了!雖然唔係新game,不過體驗一下都好,很想玩第5章(?)Bella Monore的路線

以我的技術,可能過不到頭一關 囧

最近bid左3件野....

都係玩具...

為了補返呢筆錢

我......


arrow
arrow
    全站熱搜

    moonlo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()