close

今日無咩意義地填坑...

睇返dl左冇睇ge BL漫 由於劇情多P ge關情令自己個心非常之唔愉快

就好似上次睇Black SunXX王咁唔舒暢

比傳出城田優有女友更唔舒暢

 

 



之後本來想玩Sims2 但 D filles太亂 只好先作罷

玩Sims2都要拎出好ge決心 , 唔知要開幾耐先玩倒...

 

 

 


打左一陣無雙 其實今朝未夠11:00已經起身打

其實已經更早醒左,訓黎訓去咁睇左1本同人本 (哇宅到...

其實係琴日先出去拎書 只好睇...唉...冇寫R18真係唔係R18...

不過原尾王城真係好萌...超 SEXY!! 番場巨大的body也超萌!!

呢本係之前入手的(今次果本就比較劇情) .正到阿媽都唔認得


我其實都幾中意野獸(?) x 女王 (其實是少爺而已...我覺得還沒到女王的程度)

例如 蛾王xMarco , ひでよしx半兵衛 ....呢d配對都比較少人畫...


另外漫畫正在努力咁追緊トリコとココ (笑)



看了的四月新番


戦国BASARA

- 追硬 , 速水奨

PandoraHearts

- 決定放棄 , 制作組的原因...我忍受唔住,等唔倒石田彰

ドラゴンボール改

- 冇咩睇ge意義...又唔係新

花咲ける青少年

- 都係忍受唔住,等唔倒浪川大輔... 果然有女主角都係唔得

07-GHOST

- 超勉強...速水 奨都未必留得住我...

蒼天航路

- 好萌一定追

リストランテ・パラディーゾ

- 其實都係老年版櫻蘭je 冇咩特別 有個阿伯成個精靈咁

 

 

其實..........

我都係睇戰國同三國..........OTZ

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    moonlo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()