close

點解我會睇呢呢套野
我真係諗住有譀訪部ga ja...
一直想睇,,,不過最近先睇左...v

我冇諗過呢套變左BL ga 囧
我覺得呢套野真係好奇怪,,
原作唔係BL都可以變BL...
咁Jump果d都可以另外拍套官方BL動畫la....

d圖只係上網search的


白銀大人 <-勁驚,呢個紅唇XDDD



CV.譀訪部
點解佢次次配ge我都咁中意
好中意佢有紅唇 諗起紅唇娃





























水銀燈~~!




星野光!
佢真係好吸引我!!睇完更
吸引,,點算!!!!!!!!!!!!!!!!!















順手貼蓋王的野島健兒→




之後又會有置鮎,,好期待
arrow
arrow
    全站熱搜

    moonlo 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()