其實之前也做過呢d 純粹我有feel ge 人物關係圖
今次分開幾part... 人太多了,and我未玩晒d Dramatic mode=.=

先做了戰國的部份
(我做黎自High ga ja...
唔o岩睇唔好睇,thx

LINK
(對於我個BLOG黎講,,張圖算好大ga la)


玩左呢幾日,,
D人 差唔多出晒
不過呢隻Game都唔係要
難人爆角色,
難人爆關= =

不過我都唔係勁玩
都係玩一個中午=D=
笑點很多


+雜物+

‧凌統和阿國的關係值得留意
阿國超腹黑
凌統叫元親作 "元親san"
‧妖魔們喜歡張郃的舞多於妲己舞vvv
‧小喬色誘(?!)董卓
‧曹操曹丕父子關係異常良好
‧姜維和長好政是朋友
‧諸葛亮同太公望角色重疊 XD

TBC



arrow
arrow
    全站熱搜

    moonlo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()