close

好辛苦


好辛苦


好辛苦



冇錢真係辛苦
我真係講唔出一毫子係垃圾...

屋企嗌親交都係錢錢錢錢


有錢唔一定幸福
但我
相信,我有錢會好幸福

有錢,我屋企人唔會離婚

有錢,我以前隻狗唔洗死

有錢,我阿公可以唔洗留o係老人院

有錢,我唔洗爭政府錢,起咁多釘

有錢,我阿爸阿媽可以分居....
唔係wo...唔
離婚分乜野居...........




唉........

我都知我唔係咩可憐ge人,大把人慘過我
但我覺得好羞恥,,為錢呢樣野嘈嘈嘈.......
人真係永遠都唔知足...
屋企齊齊整整就算啦....


arrow
arrow
    全站熱搜

    moonlo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()